top of page

👙Miss Bikini秘密攻略㊙️飲食文化 『健美人士推介⭐️ 高蛋白質加上低碳水化合物飲食法』


『高蛋白質加上低碳水化合物飲食法』

高蛋白質加上低碳水化合物的飲食日益流行,而Atkins diet 同 Dukan diet 係呢個飲食法嘅代表。允許你吃無限量的肉類,魚,蛋和大多數的奶製品,而只係要控制碳水化合物。一種典型的高蛋白質飲食餐單係,火腿和雞蛋早餐,肉或魚或煎蛋加芝士乳酪做午餐和晚餐,蔬菜每餐適量。原理係模仿我們的遠古的山洞人祖先,減少進食碳水化合物,穀物和其他現代食物。

好多人認為含有豐富蛋白質的食物的卡路里較高,好以致肥,其實情況並非如此。高蛋白質的食物需要更多的時間來消化,代謝和使用,即係你要消耗更多的卡路里來處理佢地。而佢地亦需要更長的時間才能離開你,所以你會覺得好飽肚。對於想減肥落榜係好有效的。

而高蛋白質飲食可以確保您減少的係脂肪,而唔係肌肉。因為蛋白質中的氨基酸可以幫助你維持肌肉量,從而保持你的基本新陳代謝(BMR),即使在你沒有活動的時候也能夠消耗更多卡路里,令你擁有唔易肥嘅體質。

🏵咩係蛋白質

蛋白的同我地身體好多功能息息相關。例如身體的生長,大腦的發育,骨骼的健康和激素的生成。蛋白質係由22種不同的氨基酸組成,其中8種(小朋友係10種)被認為是必需的!而我們的身體唔識合成製造出黎,因此必須要從食物中攝取。

蛋白質分兩種:🐔動物蛋白質和🥦植物蛋白質

🐔動物蛋白質中,肉,奶製品和雞蛋,都被稱為主要的蛋白質,因為它們含有全部8種我地身體必需的氨基酸,係重要的生長因子。 🥦植物蛋白質有大豆類,菇菌類及西蘭花,但係因為佢地個別只含有其中幾種我地身體必需的氨基酸,所以素食者要食多種類的植物,甚至要食補充品,才能達到他們的蛋白質需求。

有研究顯示,人體係處理動物蛋白質的方式同植物蛋白質係不同的😲!純動物蛋白質的依賴可能會導致幾種慢性疾病如骨質疏鬆症,心臟病,高血壓和某些癌症的發生☹️。相反植物蛋白質可以減低心血管疾病風險🙂。所以兩樣都要食,互相配合🤝

🏵你需要多少蛋白質 普通成年人大約係體重(kg) x 0.7g - 1.0g 蛋白質。

但係有啲時候有啲人係需要額外的蛋白質,如兒童/青春期,老年人,懷孕,哺乳期,高強度和耐力訓練的運動員。

❤️上圖中就係一個好好的高蛋白質低碳水餐!煎牛扒及雞髀菇❤️

P.S. 以上飲食建議未必適合所有人,進行前建議徵詢你嘅家庭醫生👩‍⚕️

bottom of page